I necessären: tung disco-diva makeup + produktlista

aaa kopia

Lite nytt, lite nytestat och lite gammalt. Är kär i Miss Manga Punky som ger feta klumpfransar, samt eyeliners i fet tuschpenne-format. Gammal läppglansfavorit från Mac – den bästa nyans som någonsin gjorts var naturligtvis i limited edition och nu ägnar jag mig åt att med febrig frenesi klicka hem alla rester från Ebay. Också: kan inte understryka nog hur awesome Anastasias Pro brow palette är, dyr men värd varje öre för brynfantaster.

0makeup

1. Anastasia Pro Brow Palette 2. Make Up Store Microshadow, Muffin 3. Loréal Paris Super Liner Smokissime, Brown 4. Loréal Paris Miss Manga Punky Mascara 5. Maybelline Master Graphic Eyeliner 6. The Body Shop Honey Bronze Bronzing Powder, Medium matte 7. MAC Pro Longwear Blush, Rosy Outlook 8. Peter Thomas Roth CC Eye corrector 9. MAC Viva Glam Nicki Lipglass 10. NYX Slim Lip Pencil, Fuchsia 11. La Roche-Posay Rosaliac CC Cream

4 thoughts on “I necessären: tung disco-diva makeup + produktlista

  1. Hej du fantastiska kvinna.
    Jag ramlade in på din instagram innan idag och fick en instant crush på dig.
    Det kan hända att jag tittade igenom alla dina instagram bilder (nästan och på ett väldigt o-psyko-stalker sätt jag lovar) och jag blev så otroligt glad av allt du lagt upp.
    Dina klänningar är fab och du verkar så full av livsglädje, det smittade verkligen av sig till mig så nu har jag massor av ny härlig energi som jag ska sprida till mina medmänniskor.
    Thank you och glad påsk 🙂
    Madde

Kommentera

