Pretty little liars

Fina förvaringsväskor och necessärer gör mig så sjukt peppad i själen. Jag har massor, jag är ett stort fan av var-sak-har-sin-plats och har en göllig necessär för varje ändamål: en för resesmink, en för hårnålar, en för smycken, en för borstar etc. Och eftersom jag alltid har saker stående framme (är inte en person som gömmer krafs bakom blanka vita skåpdörrar) är det en fördel om de är tjusiga. Jag tänker att med lite piffig förvaring ser det städat ut även om det är kaos inuti. Här är mina 5 bästa tips just nu:

Untitled

1. Laptopväska blommig, Rice, kitsch.se (nej okej den har ingenting med beauty att göra men HUR FIN!?) 2. Sminkväska Blooming Rose, forever21.com 3. Necessär Kitsch, Catseye London, bluebox.se 4. Hög necessär i vaxduk, antikomodärn.se 5. Sminkväska Classic leopard, Bella Il Fiore, eleven.se

2 tankar på “Pretty little liars

Lämna en kommentar